کاور مبل راحتی > آشنایی کامل > انواع با عکس > قیمت تولیدی

کاور مبل راحتی به معنی ترکی Kanepe örtüsü محبوب ترین روکش مبل است.

 

کاور مبل راحتی

 

 

اینجا می توانید در ضمن آشنایی کامل همینجا با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ممکن سفارش دهید.

کاور مبل راحتی کلاسیک

این محصول پرفروش ترین محصولات رومبلی در تمام دوران است . زیرا همانطور که از نامش پیداست پرکاربردترین مبلمان منازل را پوشش می دهد که هم باعث زیبایی و هم باعث افزایش طول عمر آنها می شود.

پس تا آخر این معرفی ما همراهمان باشید تا بتوانید به تمام پاسخ ها و اهدافی که در ذهن خود دارید دست یابید. شما برای مشاوره و استعلام قیمت و هرگونه سوال در مورد روکش مبل راحتی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

09331135513

انواع کاور مبل راحتی

رومبلی راحتی انواع مختلفی دارد که 99 درصد موارد مشتریان در طی سالیان مختلف از ما همین موارد را پرس و جو و درخواست نموده اند:

  • کاور راحتی پلاستیکی ژله ای

  • پارچه ای

  • 7نفره

  • 8 نفره

  • کاور مبل ال

  • روکش راحتی تختخواب شو

  • کاور مبل چستر

  • کاور راحتی جدید

 

کاور مبل راحتی

 

توضیحاتی درباره مبل راحتی

مبل راحتی (به انگلیسی Sofa) با نامهای دیگری همچون کاناپه، مبل استراحت، مبل نشیمن، مبلمان خواب و استراحت دورهمی شناخته می شود. مهمترین ویژگی این مبلمان همانطور که از نامش پیداست راحتی و نرمی فضای نشیمن و پشتی آن است که به راحتی (بسته به مدل آن) حتی امکان لمیدن زیاد و حتی دراز کشیدن و استراحت و خوابیدن را نیز فراهم می کند.

این مبلمان بخاطر راحتی کاربری معمولا پرکاربردترین انواع مبلمان داخل منزل را تشکیل می دهد. بنابراین بعنوان پرکاربردترین مبلمان روزانه منازل حتما باید به تمیزی و نظافت و گزیدن راهکارهایی برای افزایش مقاومت و طول عمر آن برای استفاده اندیشیده شود.

یکی از مهمترین راهکارهای بهبود بخشیدن به انواع مبلمان راحتی در منازل استفاده از  انواع کاور مبل می باشد.

در ابتدا و پیش از آنکه به انواع کاور مبل راحتی بپردازیم لازم است اشاره کنیم که ممکن است بسیاری از مشتریان این محصول به دنبال کسب کاور مبل راحتی آماده به اشتباه بیفتند و به کاور مبل راحتی دیجی کالا برسند. در این مورد بسیاری از تولیدکنندگان کاور مبل همانند ما به مراتب اشاره نموده ایم که چنانکه شما فرایند تولید و عرضه این نوع محصولات را توسط فروشندگانی مثل دیجی کالا فکر نمایید متوجه می شوید که الگوها و اندازه ها و حتی کیفیت پارچه هایی که استفاده شده اند ، بسیار بیربط به اندازه ها و الگوهای واقعی و مورد نیاز مبلمان خاص شما در منزلتان هستند و بعلاوه جنس پارچه و دوخت آنها را هم در نظر بگیرید که حتما در چنین فروشگاههای آنلاینی مثل دیجی کالا نادیده و ناشناخته و احتمالا ارزان و بی کیفیت به دست شما خواهند رسید.

کیفیت و خاصیت و ویژگی مورد نظرتان از یک محصول مانند کاور مبل را هرگز فدای قیمت کم آنها نکنید.

 

  • کاور مبل راحتی پلاستیکی ژله ای

که زیرمجموعه کاور مبل ژلاتینی و مدل مبل غیر رسمی و کجوال راحتی می باشد. معمولا کاورهای راحتی را به خاطر نرمی و گرمی آرامش آنها از نوع پارچه ای نخی انتخاب می کنند و سفارش می دهند. ولی اگر کاور ژله ای یا روکش مبل راحتی پلاستیکی را یک مشتری انتخاب نموده و سفارش دهد معمولا شامل مشتریانی می شود که پت و حیوان خانگی دارند که بطور خاص و عامدانه و غیرعامدانه به پارچه و پیکره اصلی مبلمان منزل در چنین شرایطی آسیب وارد می کنند و مثلا به مبل راحتی چنگ و دندون و پنجول می کشند و یا با ادرار و مدفوع و موی خود آنها را لک و کثیف می کنند.

"<yoastmark

 

  • کاور مبل راحتی پارچه ای

محبوب ترین نوع کار راحتی را باید بطور عمده کاور پارچه ای قلمداد نمود. مشتریان معمولا با انتخاب پارچه های مختلف در رنگ و تنوع و کیفیت های مختلف ست مبلمان منزلشان را نرم تر و گرمتر می کنند و با سلیقه های شخصی خود به مبلمان خود زیبایی و عمر بیشتر می بخشند و البته با این کار زیبایی و ظاهر منزلشان را بسیار بهبود و تنوع می بخشند.

کاور مبل راحتی نیم ست پارچه ای
کاور مبل راحتی نیم ست پارچه ای

 

  • کاور راحتی 7نفره و 8نفره

معمولا مبلمان راحتی در ست های 5 و 7 و 8 و 9 نفره تولید و به بازار عرضه می شوند که هر یک شامل کاناپه های چند نفره صندلی های یک نفره می شوند. ولی تجربه به ما نشان داده است که اغلب مشتریان کاور راحتی چنانکه به دنبال کاور کردن ست کامل آنها باشند اغلب مبلمان 7نفره و یا 8نفره شامل می شوند.

کاور مبل راحتی 7نفره
کاور مبل راحتی 7 نفره

بنابراین چنانکه به دنبال روکش کردن مبلمان راحتی 7نفره و 8نفره خود هستید شک نکنید که شما نیز جزو مجموعه ای بزرگ از مشتریان ما هستید. در ضمن فراموش نکنید که با ثبت سفارش خود از طریق سفارش آنلاین می توانید از تخفیفات تشویقی تولیدی کاور مبل نیز برخوردار شوید!

کاور مبل راحتی 8نفره
کاور مبل راحتی 8 نفره

 

  • روکش مبل راحتی جدید

امروزه با کاربردی تر شدن وسایل زندگی و استفاده بهتر از فضای داخلی دکوراسیون منازل بنابر سلایق مردم شکلی مدرن و امروزی و جدید گرفته اند. شاید بتوان انواع مدل های مبلمان ال ، مبل چستر ، انواع مبلمان مدرن با طرح های جدید و تا حدود زیادی مبل راحتی تختخوابشو (تخت خواب شو) را در زمره این موضوع قلمداد نموده و مورد اشاره قرار داد.

کاور مبل راحتی مدرن

اتفاقا هر یک از این انواع مبلمان بنابر میزان کارایی و فضای کم که اشغال می کنند و زیبایی و فضای خاصی که در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد می کنند از پرکاربردترین انواع مبلمان به شمار می آیند.

 

کاور مبل راحتی که شیک و جدید باشد باید بسیار ظریف و دقیق و خوش دوخت باشد!

این مهمترین نکته ای است که یک تولیدی خوب کاور مبل باید در طراحی و دوخت محصولات جدید خود در نظر بگیرد تا هم بر زیبایی های خاص مبلمان جدید و مدرن بی افزاید و هم آنها را بهتر و برجسته تر نشان دهد.

بنابراین ما در اینجا انواع روکش مبل جدید و مدرن را به موارد زیر نسبت می دهیم:

*نکته: مبل راحتی تختخواب شو (تختخوابشو) به انواع اصلی مبلمان فوتون و  مدولار تقسیم می شوند که در زیر نمونه های آنها را مشاهده می نمایید:

سفارش کاور مبل راحتی تختخوابشو

قیمت کاور مبل راحتی

غالبا مبلمان راحتی بیشترین میزان پارچه و مواد مصرفی را در تولید کاور مبلمان مخصوص خود می طلبند که بالطبع برای هر نوع و مدل و اندازه متفاوتی که داشته باشند قیمت تمام شده آنها می تواند متفاوت باشند. ما تا مبلمان راحتی شما را از نزدیک نبینیم و اندازه و نوع پارچه مصرفی آنها را مشخص نکنیم نمی توانیم قیمت دقیق آنها را به شما اعلام نماییم ولی یک لیست قیمت کلی داریم که شما در اینجا می توانید آن را مشاهده کنید و خود یک برآورد قیمت حدودی از روکش مبل مورد نظر خود کسب نمایید و انشالله حتما با مشاوران ما جهت استعلام دقیق قیمت در تماس باشید.

کاور مبل راحتی
کاور مبل راحتی

 

کاور مبل راحتی