کاور مبل ژلاتینی ژله ای نایلونی طلقی پلاستیکی

اگر بهترین کاور مبل ژلاتینی ژله ای نایلونی طلقی پلاستیکی را می خواهید فقط اینجا وارد شوید و سفارش دهید.

کاور مبل پلاستیکی

جنس این نوع از انواع کاور مبل مهمترین و مورد توجه ترین موضوع سفارش و خرید آن است. چرا که ممکن است همه تولیدی ها آن را دوخته و به شما تحویل دهند ولی تنها بهترین تولیدکنندگان کاور مبل هستند که به دلیل تجربه و حضور مدت دار در بازار این صنعت از عهده تامین بهترین متریال این محصول با ارزانترین قیمت ممکن بر می آیند. چیزی که ما کاملا بر آن استوار و موکد هستیم.

کاور مبل ژلاتینی یا ژله ای

درباره کاور مبل ژلاتینی

همانطور که در پست قبلی اشاره کردیم کاور مبل پارچه ای را باید قدیمی ترین و محبوب ترین انواع محصولات رومبلی قلمداد کنیم. اما باید بدانیم که انواع غیرپارچه ای محصولات روکشی از چه زمان و بر چه اساس و اهدافی شکل گرفته و به بازار مصرف مشتریان وارد شدند. در این مورد لازم است دو نکته را مورد اشاره قرار دهیم:

  • تاریخچه مصرف کاور ژلاتینی

  • جنس و ماهیت و اهداف این کاور

به گفته مدیران و مسئولان صنعت کاور مبل در ایران و تهران که سالهاست در بازار این صنعت به تولید و دوخت کاورها می پردازند باید میزان تقیبی از زمان تولد و بکارگیری کاور مبل ژله ای را تقریبا 25 الی 30 سال در نظر بگیریم. علت آن هم این است که تکنولوژی خیلی زیاد نیست که در عرصه های مختلف صنعت تولیدات مواد پیشرفت کرده است.

کاور مبل ژلاتینی

یعنی اینکه حداکثر 30 سال است که در تمام جهان شاهد تولید و گسترش کاورهای نایلونی پلاستیکی هستیم. اما ما معتقدیم مهمترین دلیل ورود این نوع جنس خاص در این صنعت فرایند تولید راحت تر و کم هزینه تر آن است که بازتاب دهنده این موضوع است که:

کاور مبل ژلاتینی از نایلون و ذرات پولیمری ارزان تولید می شود ولی کاور پارچه ای از الیاف نخی طبیعی و مصنوعی که بالطبع باعث کاهش شدید نرخ تمام شده محصولات اینچنینی می شود.

لذا قیمت کاور ژله ای یا نایلونی بسیار ارزانتر از کاور مبلهای نخی پارچه ای در هر جایی می باشد. اما بازم به ذکر است که مشتریان باید بدانند کیفیت جنس نایلون این کاورها بسیار متفاوت هستند و تولیدکنندگان تازه وارد چون از پشتوانه اقتصادی کمتری برخوردارند و کم تجربه اند برای اینکه سود بیشتری از سفارشات خود ببرند معمولا بی کیفیت ترین ژلاتین ها را در عدم آگاهی مشتریان به ایشان غالب می کنند.

کافیست فروشنده و تولیدکننده خوب بازار کاور مبل تهران را بشناسید تا به وی اعتماد کنید و بدانید که تولیدی ما بهترین کیفیت و قیمت کاورهای ژلاتینی را برایتان تولید می نماید.

کاور مبل ژله ای

قیمت کاور مبل ژلاتینی ژله ای نایلونی طلقی پلاستیکی

جهت مشاهده لیست قیمت کاور ژله ای اینجا کلیک نمایید <<

دوخت کاور مبل ژلاتینی ژله ای نایلونی طلقی پلاستیکی با ما چه مزایایی برای مشتریان دارد؟

سوای از موضوعات کیفیت و قیمت که در بالا مطرح نمودیم موضوع کیفیت و اهمیت دوخت در کاورهای ژله ای نایلونی بسیار اهمیت دارد تا مطمئن شوید که حتی اگر بهترین جنس نایلون در آن به کار رفته باشد ولی دوخت مقاوم و خوبی دارد تا سالها بتواند وزن نشیمن صندلی ها و راحتی ها را تحمل نماید و راحت نشکافته و پاره نشود.

کاور مبل شفاف

ما در اینجا این مژده را به شما می دهیم که کاورهای تولیدی کاور مبل همگی گارانتی مادام العمر دارند و شما می توانید هنگام سفارش محصولات ما برگه ضمانتنامه آن را با همین عنوان در اختیار داشته باشید تا اگر موضوع دوخت کاور مبل و مشکلی در آن بوجود آمد آن را تا بینهایت برای شما بیمه و پشتیبانی نماییم.

کاور مبل ژلاتینی ژله ای نایلونی طلقی پلاستیکی محصولی شفاف و روشن است که در عین حفظ زیبایی های وسایل و مبلمان شما اگر از جنس خوب و همراه با دوخت خوب باشند برای سالها می توانند آرامش شما را در این مورد تضمین نماید.

کاور مبل شیشه ای