کاور پلاستیکی مبل | کاور نایلونی و ژلاتینی و ژله ای تفاوت ها و شباهت ها

کاور پلاستیکی مبل (به انگلیسی Plastic sofa cover) به لحاظ مفهوم و کاربرد معنی اصلی و تخصصی خود را دارد.

به لحاظ معنی و مفهوم و کاربرد تخصصی تفاوت هایی را با سایر کاورهای مشابه خود ایجاد می کند که تنها ممکن است در بازار و یا از نگاه عموم با هم یکسان و کاملا مشابه باشند. اما ما به عنوان مهمترین و قدیمی ترین و موثرترین شرکت بازار کاور مبل در ایران همواره وظیفه خود می دانستیم که این مفاهیم را نسبت به بازار داخلی و بین المللی حوزه تولید و عرضه عمده کاور مبل همسان سازی و به روز رسانی نماییم.

بسیاری از مردم کاور پلاستیکی مبل را همسان با انواع کاور های ژلاتینی (به انگلیسی Gelatin sofa cover) ، ژله ای (به انگلیسی Jelly sofa cover) ، و یا کاور مبل نایلونی (به انگلیسی nylon sofa cover) ، قلمداد می کنند و ما با توجه به بازخورهایی که در طول ایام مختلف از مشتریان خود داریم و اطلاعات مهم علمی و تجربی که در این باره داریم اینجا به آن پرداخته ایم و امیدواریم برای عزیزان مفید واقع گردد.

در این مورد بخصوص باید اشاره کنیم که به لحاظ کلی و عمومی همه این کاور مبل ها دارای یک کاربرد و مفهوم خود هستند ولی در نگاه تخصصی تر این کاور ها تفاوت های جزئی و کوچکی نیز با هم دارند. ولی پیش از آنکه بیشتر به آن بپردازیم باید اشاره کنیم که

در بازار خارج از ایران و روال تولید بین المللی این محصول از آن بیشتر به عنوان (Plastic sofa cover) یا کاور مبل پلاستیکی نام برده می شود

که این موضوع جای تامل برای سایر مشتریان و همکاران ما دارد.  که اصطلاح واقعی این محصولات را بهتر و صحیح تر بشناسند و به کار بگیرند.

کاور مبل پلاستیکی

 

همانطور که همه می دانیم کاور ها به لحاظ کلی عمده به دو دسته کاور مبل های پارچه ای و پلاستیکی قابل دسته بندی هستند. ولی انواع کاور مبل به لحاظ مسائل فنی و دقیق شدن در جزئیات بیشتر تفاوت هایی با هم دارند.

ولی ما حتما حتما باید در اینجا به همگان بعنوان بیانیه مهم و قابل توجه همگان باید اشاره کنیم که بهترین و ارزانترین نوع کاور مبل خواه کاور مبل پلاستیکی را تنها و تنها از تولیدی های کاور مبلی و همچنین برند بزرگ و برتر کاور کلاسیک تهیه کنید زیرا ما با اینکه بیشترین تعداد مشتریان و فروش کاور مبل ها را در سراسر تهران داریم ولی هر یک از محصولاتمان را بصورت کاملا سفارشی و خاص اندازه ها و ویژگی های مبلمان و صندلی ها و اسباب الات منزل و محل کار شما طراحی و برش و دوخت می زنیم.

همچنین ببینید >> کاور مبل چستر

لذا و به منظور اینکه شما عزیزان بهترین و ارزانترین و مرغوبترین و مناسب ترین و باکیفیت ترین کاور پلاستیکی مبل منزلتان که پرطرفدارترین کاور مبل ایران نیز هست در اختیار خود بگیرید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید:

۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷ .

در اینجا یاداور می شویم که ضمن تماس با کارشناسان ما از طریق واتساپ می توانید آلبوم و گالری بسیار بزرگ و متنوعی از محصولات و نمونه کارهای واقعی و سفارشی دوخت ما را مشاهده نمایید و با خیال راحت و آسوده سفارش کاور مبلتان را تکمیل نمایید.

 

گالری تصاویر کاور پلاستیکی مبل