کاور مبل 3لایه تکه ای بینهایت شبیه کاور ترک > تولیدی کاور مبل از سال 1385

کاور مبل 3لایه و تکه ای نوع اسپشیالی از انواع مدل های کاور مبلمان هستند که می شناسیم و در اینجا معرفی می کنیم.

کاور مبل 3لایه

در ابتدا لازم است اشاره کنیم این مدل ها در واقع گاه در مرد روکش های مشابه توسط مشتریان به کار می روند و گاه دو نوع کاملا غیر مشابه و متفاوت از هم را شامل می شوند. ما در تصاویر نمونه کارهایمان در این پست این انواع کاور مبلمان را خدمتتان بطور کامل معرفی می نماییم و اشاره می کنیم که از همین امروز و در بدو راه اندازی وب سایت تولیدی بزرگ کاور مبل آماده عرضه و دوخت این مدل های کاور به شما عزیزان می باشیم. لطفا در صورت نیاز با شماره تماس : 09331135513 تماس بگیرید.

کاور مبل 3لایه حاضری

  • کاور مبل 3لایه

کاور مبل 3لایه یکی از معروفترین کاورهای رومبلی است که گاها با نامهای کاور مبل ترک و یا کاور مبل سه لایه و یا کاور مبل تکه ای و یا کاور مبل نانو ضدآب و یا کاور مبل حاضری آماده نیز شناخته می شود. از عللی که به این نوع روکش مبل تکه ای یا حاضری گفته می شود این است که این نوع روکش محافظ مبل معمولا تنها بخشهای میانی و اصلی نشیمن و تکیه گاه مبلمان را پوشش می دهند بی آنکه تمام سطوح دور تا دور و بالا و پشت مبل و کاناپه و راحتی را بپوشانند. شما در شکال زیر می توانید نمونه این محصول که تولیدی خوب خودمان آنرا طراحی و دوخته مشاهده نمایید.

کاور مبل 3لایه خوب در حد ترک
کاور مبل سه لایه خوب در حد ترک

اما اینکه چرا به آن کاور نانو ضدآب می گویند نیز باید اشاره نماییم که همانطور که از نام این نوع روکش کاور بر می آید این کاور از 3 لایه پارچه اصلی تشکیل شده است که هر یک ویژگی های خاصی دارند و می توانند در مسیر نفوذ آب و مایعات و لک شدن سطح اصلی مبلمان مانع ایجاد کرده ، آن را دفع و یا به شکل نامحسوس و تا حد زیادی در خود جذب نمایند . معمولا در این موارد از سه لایه اصلی لایه میانی و وسطی این کاور هست که از الیاف و مواد نانو تشکیل شده است موثر واقع می شود و دو لایه بالایی و پایینی نیز جنبه های زیبایی و نرمی و لطافت و سایر موارد مورد انتظار را برآورده می نمایند.

کاور مبل 3لایه تکه ای

این نوع کاور مبلمان به اندازه گیری و الگوبرداری بسیار دقیق و فنی از روی مبلمان شما نیاز ندارند و شما با دانستن ابعاد نشیمن و پشتی مبل راحتی خود می توانید آن را از بیرون و بصورت حاضری تهیه نمایید. بنابراین برای بیساری از شرکت های خارجی و ترک (و ایرانی) نیز مقدور است تا این نوع محصولات خود را با جنس هایی مرغوب و ابعادی نسبتا استاندارد و البته قیمتی بسیار بالاتر از کاورهای داخلی ایران به سایر نقاط جهان و از جمله ایران صادر نمایند. بنابر این در بسیاری از موارد برای اینکه یه این کاورها اعتبار و کیفیت ببخشند و آنها را با قیمتی بالاتر و راحت تر و مطمئن تر به مشتریان بفروشند هر نوع کاوری که شکلی همانند شکل کاور مبل 3لایه زیر را داشته باشد لقب و عنوان کاور مبل ترک را می دهند. حال اینکه راست یا دروغ خدا می داند؟!!

نگران نباشید زیرا ما در عین صداقت و با خیالی راحت به شما عرض می کنیم که

“ما انواع کاور مبل 3لایه و سایر محصولات را نه بعنوان دروغ ترک و خارجی، بلکه به اسم ایران و البته با بهترین و زیباترین پارچه رومبلی و با قیمتی بسیار پایین و منصفانه ارائه می نماییم.”

هرچند که ابعاد و اندازه های کاور مبل شما حتما بر اساس اندازه ها و رنگ و تناسب و الگوی مبلمان شما توسط ما دوخته خواهد شد و به شما در اسرع زمان ممکن تحویل می دهیم.

برای استعلام قیمت بهترین و ارزانترین کاور مبل ترک یا کاور مبل سه لایه یا کاور مبل تکه ای و یا کاور مبل نانو ضدآب و یا کاور مبل آماده حتما با ما تماس بگیرید چون بهترین را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت و با برگه ضمانتنامه گارانتی شرکت کاور مبل دریافت می نمایید.

کاور مبل تکه ای
نمونه کاور مبل تکه ای تولیدی ما
  • کاور مبل تکه ای

کاور مبل تکه ای نیز همانطور که در بالا توضیح دادیم با ویژگی هایی که دارد از پرطرفدارترین و محبوبترین روکش های مبلمان است. مهمترین تفاوت این کاور محافظ با کاور مبل 3لایه در نوعو جنس پارچه های آنها می باشد که در مدل تکه ای هر نوع پارچه و بافتی ممکن است تنها در یک یا نهایتا دولایه استفاده شود. به شکلی که حتی شاید در مواردی خاص شما انواع بافتنی آنها را ببینید که روی مبلمان به کار گرفته شده اند.

البته ما کاور مبل بافتنی نداریم و تولید نمی کنیم چراکه فرایند تولید و بافنده های آنها متفاوت از پروسه های دوخت و تولید ما هستند. ولی باید در عوض اشاره کنیم که در طی سالیان متمادی انواع مختلفی از کاور تکه ای را برای مشتریان عزیز بسیاری سفارش گرفته و با بهترین پارچه ها دوخته ایم.

حتی در عوض کاورهای سه لایه کاورهای تکه ای را (بنا بر خواسته مشتری) گاه از پارچه های آلتین کوزا و آلتین کوماش که مخصوص رویه مبلهای 3لایه هستند، استفاده نموده ایم و این مورد نیز ااز امروز برای شما عزیزان مقدور می باشد.

کاور مبل سه لایه

 

 

 

گالری 4تصویر برخی انواع کاور مبل آماده