کاور مبل حاضری آماده | کاورمبل | ۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷

کاور مبل حاضری یک نوع از انواع (بازاری) کاور مبلمان است که می تواند در خواص و ویژگی ها و شرایط گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

برای اینکه بهتر موضوع را مطرح کنیم در اینجا و در ادامه مطلب تازه کاور مبل در این باره با ما همراه باشید.

 

کاور مبل حاضری

کاور مبل حاضری چیست؟

همانطور که از نامش پیداست این موضوع به حاضر و آمده و در دسترس بودن و دم دست بودن یک کاور و پوشش مبلمان اشاره دارد. مقصود اصلی در آن به این موضوع اشاره می شود که بسیاری از شرایط برای کسب و به دست آوردن یک محصول رومبلی از سوی مشتریان نفی و طرد شوند تا کاور مبل مورد نظر بی هیچ اتلاف وقت و شرایط و فرایندی در اختیار ایشان قرار بگیرد.

در فرهنگ لغات فارسی از لغت “حاضری” به غذایی تعبیر شده است که پختن نخواهد. درست در مقابل غذای پختنی. و آن نهاری یا شامی است که در آن پلو و خورش و یا آبگوشت و کوفته و آش نباشد بلکه پنیر و سبزی و ماست و دوغ و سکنجبین و خیار و نیم رو و امثال آن بود. مرادف ماحضر یعنی طعام موجود. ( غیاث از مصطلحات ) : گفت حاضری برای این مرد غریب آرید حالا… کسی را مجال چیز پختن نیست . یا طعامی که در اول روز خورند اما سیر نخورند.

 

روکش مبل حاضر آماده

خود تعبیر و توصیف زیبایی از این فرهنگ لغت “کاور مبل حاضری” می توان حاصل نمود.

در قیاس می توان گفت که کاور مبل حاضری کاور مبلی است که نیاز به فرایندهای دقیق و اصولی تولید و دوخت و اندازه گیری و باصطلاح سفارشی دوزی را نیاز نداشته باشد و تنها یک چیز سرهم بندی در فرم و ظاهر یک کاور مبل برای مشتری و متقاضی آن بسنده می نماید.

و یا محصول و کاوری که دم دست است و نیاز نیست و یا زمانی در اختیار نداریم تا آنرا از جای دیگر و یا طریق دیگری به دست آورد و به راحتی بتوان از آن بعنوان کار راه انداز استفاده نمود.

و یا کاور مبلی که هر چند هم آن را در اختیار داشته باشی و از آن بعنوان کابرد ساده و سطحی استفاده کنی ولی نمی توانی از آن انتظار همیشگی و کاربرد فراوان با کلی از ویژگی های دیگری که می تواند بعنوان یک محصول برای شما داشته باشد انتظار داشته باشید.

 

کاور مبل حاضری با تلفن تماس

انواع کاور مبل و محصولات شرکتی کاورمبل

کاور مبل مجموعه ای بزرگ و پیشرو در زمینه تولید و دوخت انواع روکش مبل در سراسر ایران است که شامل کادری متخصص و فرایندهای به روز جدید تکنیکی در تولید این محصولات است.

انواع محصولات این شرکت را طیف وسیعی از انواع کاور مبل (همه نوع کاور مبل) به همراه بسیاری از محصولات جانبی و مرمتی و محافظتی یراق آلات مبلمان مانند کوسن و پایه و دسته و تشک و پشتی مبلمان را شامل می شوند.

کاور مبل حاضری و یا کاور مبل آماده نیز امروزه یکی از محصولات مورد تقاضای بالای مشتریان است که هر چند کارایی و کیفیت مورد تاکید این شرکت را ندارند اما به دلیل اینکه با استقبال زیاد مشتریان و تقاضاهای مکرر آنها به ما اعلام می شود آن را به خوبی و با ارزانترین قیمت به همگان عرضه می نماییم.

برای سفارش با ما تماس بگیرید:

۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷

با تشکر

مدیریت مجموعه

 


 

کلمات کلیدی مهم پست تازه:

کاور مبل حاضری

روکش مبل حاضری

پیراهن مبل حاضری

کاور آماده مبل

کاور مبل آماده