کاور مبل تختخوابشو | روکش مبل خواب شو | کاور تخت روز > بهره مندی چندباره

مبل مبل تختخواب شو یا مبل تختخوابشو یا کاناپه راحتی تخت خوابشو به همراه کاور روکش کردن آن با محصولات بسیار خوش دوخت و کیفیت بالای تولیدی ما یکی از انواع مبلمان و کاور مخصوص به آن می باشد که ما در اینجا بطور کامل آنها را توضیح داده و خدمتتان ارائه می دهیم.

در ابتدا خوب است که مختصری درباره مبل تختخواب شو یا مبل خواب یا تخت روز خدمتتان توضیح دهیم.

*نکته کلیدی در روکش کردن مبل تختخوابشو : برای کاور پوشاندن به انواع مبل تخت خواب شو فرمت بسته شده و کاناپه شده آن را باید در نظر بگیرید نه حالتی که باز شده و حالت تخت خواب در آمده است*

درباره مبل تختخواب شو

مبل تختخوابشو از سری موبایل هایی است با فرم مدولار و چند عملکردی خود می‌تواند شما را از دغدغه نبود فضای کافی در نشیمن یا پذیرایی منزل تان رها کند. طراحی خلاقانه و منحصر به فرد این مبل که به صورت مدولار صورت گرفته به شما اجازه می دهد آن را به شکل دلخواه در آورده و در حالت های مختلف و برای عملکرد های گوناگون مورد استفاده قرار دهید. نکته‌ای که این مبل را از انواع مشابه متمایز می‌کند استفاده راحت و بی دردسر آن و قابلیت تغییر شکل ساده‌اش می باشد که به کمک آن می توانید فضای خواب خود را در عرض چند ثانیه فراهم کنید. این مبل از سه قطعه تشکیل شده است که در کنار هم یک کاناپه کامل همراه با دسته را شکل میدهند .

کاور مبل تختخوابشو روکش کاناپه تختخواب شو کاور تخت روز
کاور مبل تختخوابشو روکش کاناپه تختخواب شو کاور تخت روز

قطعه اصلی آن که دارای پایه چوبی می باشد می تواند به صورت مستقل هم مورد استفاده قرار گیرد. دو قطعه دیگر که در قسمت زیر قطعه را گرفته اند می توانند به سادگی بیرون کشیده شده و به شکل تخت خواب روی زمین قرار بگیرند کاربرد .
کاربرد دیگر این دو قطع این است که هر زمان بخواهید فضای بیشتری برای نشستن و دورهمی داشته باشید می‌توانید آن‌ها را از زیر کاناپه بیرون کشیده و به صورت مجزا روی زمین قرار دهید.

کاور مبل تختخوابشو روکش مبل تختخواب شو راحتی کاور تخت روز
کاور مبل تختخوابشو روکش مبل تختخواب شو راحتی کاور تخت روز

با داشتن این کاناپه میتوانید مبل های نشیمن یا پذیرایی خود را مدیریت کنید و نگران اشغال فضا توسط آن نباشید. طراحی این مبل کاملاً مدرن و مینیمال است که با وجود رنگ های سه گانه آش می تواند با انواع دکوراسیون همخوانی داشته باشد کیفیت و راحتی این مبلغ نیز با توجه به اینکه عملکرد های مختلفی را در بر می گیرد مثال‌زدنی است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با مشکل کمبود فضا در منزل خود مواجه می باشید می توانید این کاناپه را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر بگیرید .

مبل خواب

مبل خواب

مبل خواب که با نام (sofa bed) نیز شناخته می‌شود یک مبل راحتی است که در قسمت زیر حنان قسمت مناسبی برای خوابیدن در نظر گرفته شده است این قسمت معمولاً به صورت کشویی بیرون آورده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد مبل خواب برای کسانی مناسب است که در سالن نشیمن خود فضای کافی برای قرار دادن کاناپه و تخت خواب به صورت مجزا را ندارند یا می‌خواهند در اتاق خواب خود در عین بهره مند شدن از عملکرد تختخواب یک مبل راحتی نیز داشته باشند .
خلاصه اینکه مبل خواب می‌تواند یک انتخاب جمع و جور و مقرون به صرفه باشد که تقریباً در هر فضای جای می گیرد .

تخت روز یا تخت صندلی

تخت روز یا تخت صندلی

تخت روز یا تخت صندلی شاید نامش بیشتر به عملکرد تخته شارژ کند اما در واقع بیشتر شبیه یک کاناپه راحتی .است که البته برای خوابیدن و استراحت در طول روز کاملاً مناسب خواهد بود تخته روز یک تخت راحت و چند عملکردی است که می‌تواند در هنگام شب برای خوابیدن مورد استفاده قرار بگیرد و زمانی که شما در طول روز به یک فضای راحت برای نشستن و استراحت نیاز دارید نیز به کار بیاید .
معمولاً از آنجا که این مبلمان دارای پشتی نیست از کوسن برای ایجاد تکیه گاه راحتی در پشت آن استفاده می شود تخت روز بیشتر در فضای اتاق خواب کاربرد دارد اما بسته به نیاز شما می تواند در نشیمن یا پاسیو هم قرار بگیرد .

کاور مبل تختخوابشو روکش مبل تختخواب شو رویه تخت روز
کاور مبل تختخوابشو روکش مبل تختخواب شو رویه تخت روز

کاور مبل تختخوابشو | روکش مبل خواب شو | کاور تخت روز > بهره مندی چندباره

همانطور که دیدیم ماهیت مبل و راحتی تختخوابشو بر اساس بهره وری بیشتر اقتصادی در عین استفاده بیشتر از فضای داخلی منزل و محل کار است. موضوع این است که شما می توانید با انواع پارچه های رومبلی انواع مبلمان و راحتی و کاناپه تختخوابشو و یا تخت خواب شو را نیز کاور نموده و به آنها علاوه بر اینکه جلوهخ بیشتری ببخشید در ضمن راندمان کارکرد و عمر آنها را همچنان که هست نیز افزایش دهید.

کاور مبل تختخوابشو روکش مبل تختخواب شو محافظ تخت روز
کاور مبل تختخوابشو روکش مبل تختخواب شو محافظ تخت روز

الگوبرداران کاور مبل تختخوابشو اشاره می کنند که:

برای کاور راحتی خواب شو از هر نوع پارچه کاور مبلی می توان استفاده نمود!

حتی برخی از مشتریان از کاور ژلاتینی برای آن استفاده نموده اند. همچنین می دانیم که امروزه بنا به مسائل اقتصادی و گران شدن مبلمان و کمبود فضای داخلی در ایران این نوع مبلمان طرفداران زیادی پیدا کرده و آن را خریداری می کنند. ولی معمولا مهمترین و بهترین پارچهخ ای که برای کاور روکش کردن آنها استفاده می شود و عین پوشش کامل، پارچه فول استرچ | کشی | جذبی | فری سایز می باشد.

حال چنانکه شما نیز مبل تخت شویی در منزل دارید لطفا جهت سفارش کاور برای آن از طریق شماره تلفن و واتساپ ۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷ با ما تماس بگیرید که منتظر تماس شما هستیم.


کلمات کلیدی:

کاور مبل تختخوابشو

روکش مبل تختخوابشو

محافظ مبل تخت خواب شو

رومبلی تخت خوابشو

رویه مبل تختخواب شو