کاور مبل پارچه ای چیست معرفی کامل همراه با تاریخچه و مزایا و معایب و قیمت

کاور مبل پارچه ای بعنوان قدیمی ترین و متنوع ترین روکش مبل در طرح و البته لطیف ترین و زیباترین کاور مبل اینجا معرفی نموده ایم تا شما با شناختی کامل و جامع همراه با تصاویر مربوطه از نمونه کارهای خودمان خدمتتان معرفی و آماده سفارش نماییم.

کاور مبل پارچه ای چین دار

موارد استفاده و کاربرد کاور پارچه ای

لازمه این نوع کاور مبل وجود پارچه های نخی در طرح ها و نقش های مختلف است. پارچه هایی که امروزه در طرح های گل دار و پتینه ای و نقش کامپیوتری و انواع مختلف مناسبی از آنها در بازار موجودند توسط تولیدی کاور مبل به مشتریان معرفی و در دسترس آماده سفارش هستند.

کاور مبل پارچه ای ال

کاربرد این نوع روکش مبل بطور کلی در موضوع محافظت و نگهداری بیشتر و طول عمر بخشی و بازسازی و تازه سازی ظاهر مبلمان و همچنین از سویی در مواردی ذکر شده است که مشتریان قصد دارند محیط نشیمن مبلمان منزلشان نرم تر و گرمتر و لطیفتر و حتی زیباتر از نشیمن اصل خود مبلمانشان باشد.

این رویه کاربری بر اساس مشاهدات و سلیقه مشتریان و همچنین فضای دکوراسیئن داخلی منازل شکلی دو گانه می یابد. یعنی گاه مشتریان کاور مبل پارچه ای برای مبلمانی که بیشتر مورد استفاده هستند و نزدیکتر به فضای حال و نشیمن مورد استفاده در طی شبانه روز از این روکش مبل استفاده می کنند و آن را سفارش می دهند. و گاهی نیز تنها برای مواردی خاص و زیباسازی و جلوه بخشی به مبلمانی که زیاد در دسترس و استفاده روزمره نیستند مثل مبلمان استیل اطاق مهمان و پذیرایی و یا صندلی های فضای باز بیرون از ساختمان بعنوان کاور مبل و صندلی فضای باز و باغی (حیاط و روف گاردن که گهگاه مورد استفاده قرار می گیرند).

کاور مبل پارچه ای گل دار

با توجه به موارد مورد اشاره مذکور و آشنایی کاربردی کاور پارچه ای مبل شما می توانید جهت سفارش و مشاوره رایگان و حتی حذور کارشناسان ما در محل خود با شماره  09332089816 از طرق تلفن و واتساپ تماس بگیرید.

تاریخچه کاور پارچه ای : قدیمی ترین رویه مبل ایران و جهان

در این مورد که تاریخچه و قدمت انواع کاور مبل منبع مشخص و دقیقی وجود داشته باشد تا کنون منبع رسمی و قابل اتکایی ذکر نشده است. اما به طرق منطقی و عقلی و مشاهدات کاربردی می توان حدس زد که کاور پارچه ای احتمالا قدیمی ترین و محبوب ترین انواع کاورها می باشد که مورد استفاده همگان در تمام جهان قرار گرفته.
کاور مبل پارچه ای دامن دار
فیلمها و تصاویر به جای مانده از قبل از انقلاب اسلامی ایران و یا فیلمهای سینمایی کلاسیک جهان در تصاویرشان و یا همچنین نقاشی های به جا مانده از قرون وسطی موجودند که در آنها (نه لزوما به شکل امروزی کاورهای مدرن و فیت) ، بلکه مردمان گذشته بواسطه استفاده از پارچه هایی بزرگ و پوشاننده سطح رویی مبلمان و صندلی هایشان را با اهداف بیشتر تمیزی و نظافت در نگهداری وسایل منزلشان اهداف اصلی کاربرد کاور مبل را محقق می نمودند. مثلا در فیلم و داستان خانم هاویشام (کتاب آرزوهای بزرگ اثر چارلز دیکنز 1860) دیده می شود که برای محافظت از واسیل منزل این خانم تمامی اسباب و مبلمان منزل را با پارچه هایی بزرگ و سفید پوشانده و کاور کشیده است. بنابر اینگونه مستندات شاید بتوان تاریخچه کاور مبل را هم عهد و هم سابقه تاریخ مبلمان در جهان قلمداد نمود.
نمونه تاریخی کاور مبل پارچه ای در منزل خانم هاویشام
نمونه تاریخی کاور مبل پارچه ای در منزل خانم هاویشام

انواع روکش مبل پارچه ای

در یک دسته بندی ما انواع کاور مبلمان را به غیر از کاور مبل ژلاتینی می توانیم به لحاظ ماهیت و مواد پارچه ای و نخی به کار رفته در آنها رویه مبل پارچه ای قلمداد کنیم. ولی اگر بخواهیم دسته بندی جدیدی از این نوع روکش مبل ارائه دهیم می توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم:

  • روکش مبل پارچه ای ال

  • روکش مبل پارچه ای چین دار

  • رویه مبل پارچه ای چند تکه

  • محافظ مبل پارچه ای دامن دار

  • روکش مبل پارچه ای سه لایه

  • رویه مبل پارچه ای جذبی کشی

  • رویه مبل پارچه ای گلدار

کاور مبل پارچه ای سه لایه
قیمت روکش مبل پارچه ای
لطفا جهت مشاهده لیست قیمت انواع کاور مبل در سال جاری اینجا کلیک نمایید. <<
با تشکر از همراهی شما عزیزان

مدیریت تولیدی بزرگ کاور مبل

کاور مبل پارچه ای کشی جذبی

 

فیلم کاور پارچه ای

 

 

 

پیج اینستاگرام تولیدی بزرگ و معتبر کاور مبل