کاور مبل مخمل جدید ویژه شمابه بازار آمد > محصول جدید تولیدی با پارچه تمام مخملی در انواع مختلف

کاور مبل مخمل (به انگلیسی Velvet) محصول جدیدی از تولیدی ماست که تازه به بازار عرضه شده است. هرچند که این محصول به تازگی وارد بازار شده و هنوز تعداد زیادی از مشتریان از وجود آن آگاهی ندارند ولی این بار برای اولین بار و توسط شرکت تولیدی کاور مبل دوخته و به مشتریان عرضه می شود.

کاور مبل مخمل جدید تولیدی
کاور مبل مخمل جدید تولیدی

شاید کمی زمان برده است تا این محصول وارد عرصه بازار رومبلی ها شود ولی باید بدانید که دلیل عمده آن این است که اولا هر پارچه ای را نمی توان بعنوان پارچه کاور مبل مورد استفاده قرار داد و همچنین علیرغم تحریم های حاکم بر اقتصاد و صنعت ایران این محصول با شرایط کیفی مناسب و قابلیت مزبور می بایست در ابتدا توسط کارخانه های ایرانی تولیدکننده پارچه رومبلی تولید و به دست ما می رسیدند که به لطف خدای بزرگ این اتفاق اکنون واقع شده است و شرکت ما بعنوان یکی از پیشروترین و مطرح ترین تولیدی های مربوطه در ایران و تهران به اولین سری از محموله این پارچه دست یافته و اکنون ما امتیاز نمایندگی آن را برای شما عزیزان در تهران در اختیار و کسب نموده ایم.

کاور مبل مخمل فول استرچ
کاور مبل مخمل فول استرچ کشی

همچنین باید خدمتتان عرض نماییم که این پارچه مخمل رومبلی در طرح ها و رنگ های مختلف (12رنگ) در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

پارچه کاور مبل مخمل

همانطور که می دانید مخمل نوعی پارچه‌ی صاف، نرم و براق است که می‌توان آن را هم از الیاف طبیعی مانند ابریشم، پشم و پنبه و هم از الیاف مصنوعی مانند ریون و پلی‌استر یا ترکیبی از هر دو تهیه کرد و در اصل پارچه مخمل را از ابریشم درست می‌کردند اما چون بسیار گران و نادر بود فقط قشر ثروتمند و مرفه جامعه می‌توانستند از آن استفاده کنند. امروزه پارچه‌‌ی مخمل از الیاف مصنوعی ساخته می‌شود تا کاربرد آن عملی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

ولی پارچه روکش مبل مخمل که ما در تولید کاور مبل های مشتریان از آن بهره می بریم از الیاف تماما کتان (پنبه) می باشد فلذا بسیار نرم و لطیف و پر کننده سطوح و درزهای مبلمان هستند و در نهایت باعث می شوند که مبلمان در ظاهر بسیار شق و رق قرار بگیرد و برجسته و در عین حال بخاطر نرمی و لطافت بسیار زیاد ، راحتی و آرامش و لذت را برای نشستن و لمیدن روی مبلمان فراهم آورد.

“برجسته‌ترین ویژگی پارچه‌ مخمل نرمی و لطافت آن است”

و به همین دلیل بیشتر در محصولاتی به کار می‌رود که با پوست در ارتباط است. از آن جایی که مخمل جذابیت بصری منحصربه‌فردی دارد، برای پرده، بالش، مبل و دکوراسیون منزل نیز به کار می‌رود و مخمل پلی‌استر یا مخمل پنبه‌ای (که ما داریم) پارچه‌ای بادوام و مناسب برای دوخت کوسن، کاور مبلمان و یا تریینات داخلی منزل است. محصولات رویه مبل مخمل ما شامل انواع مبل راحتی – استیل – کاناپه یکنفره و چندنفره – ریلکسی و تختخواب شو – مبل ال و چسترفیلد و حتی مبلمان سلطنتی می شوند. که این نشان می دهد این محصولات زیبا و منعطف و لطیف چه کاربرد گسترده و جذابی برای مشتریان دارند.

کاور مبل مخمل سه لایه 3لایه
کاور مبل مخمل سه لایه 3لایه

انواع پارچه‌ مخمل رومبلی : تولیدی کاور مبل

پارچه های مخمل غالبا انواع گوناگونی دارند که ما در اینجا به چند مورد از مهمترین آنها اشاره می نماییم:

  1. مخمل کوبیده (Crushed Velvet)

  2. مخمل پان (Panne Velvet)

  3. مخمل برجسته (Embossed Velvet)

  4. مخمل سیزله (Ciselé)

  5. مخمل ساده (Plain Velvet)

  6. مخمل کشی (Stretch Velvet)

  7. مخمل طرحدار (Pile-on-Pile Velvet)

  8. مخمل لیون (Lyons Velvet)

  9. مخمل کبریتی (Cord Velvet)

کاور مبل مخمل چندلایه
کاور مبل مخمل چندلایه

ولی اینها کلیاتی از انواع پارچه های مذکور می باشند و ما در تولیدی کاور مبل فقط از برخی از آنها که مناسب دوخت و تولید روکش مبل هستند استفاده می نماییم. از آن جمله می توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم که شما آنها را به ما سفارش خواهید داد:

  • پارچه کاورمبل مخمل کشی جذبی فول استرچ

  • پارچه کاورمبل مخمل ساده

  • پارچه کاورمبل مخمل یک لایه

  • پارچه کاورمبل مخمل چندلایه

اینها مهمترین پارچه هایی هستند که ما از آنها جهت دوخت روکش مبل مخمل استفاده می نماییم.

کاور مبل مخمل پیلی دار
کاور مبل مخمل پیلی دار

لطفا جهت مشاوره و یافتن بهترین محصوص رومبلی مخمل خود از طریق راههای تماس سایت و همچنین شماره تلفن :

۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷

با ما تماس بگیرید.

کاور مبل مخمل از پارچه مخملی طرح دار
کاور مبل مخمل از پارچه مخملی طرح دار

قیمت روکش مبل مخمل: یک لایه و چند لایه و کشی فول استرچ

بسته به میزان مصرف پارچه مخمل رومبلی شما و همچنین نوع مدل مبلمان منزل شما قیمت یک دست کاورمبلمان سفارشی ما متغیر خواهند بود. ولی ما برای راحتی و آرامش شما کلیاتی از بروز ترین قیمت خوب کاور مبل بازار را در قرار دادیم تا آنها را مشاهده و مقایسه و تصمیم گیری نمایید. لطفا جهت مشاهده قیمت کاور مبل مخمل اینجا کلیک نمایید.

کاور مبل راحتی مخمل
کاور مبل راحتی مخمل


کلمات کلیدی

رومبلی مخمل ال

رویه مبل مخمل کشی استرچ

محافظ مبل مخمل راحتی

نمونه روکش مبل مخملی در اینستاگرام

کا و ر مخملی مبلمان