کاور مبل ساده و ارزان > ارزانترین برای خرید مشتریان کاور مقرون به صرفه

کاور مبل ساده و ارزان مطمئنا ارزانترین محصولی است که احتمالا برخی از مشتریانی که نمی خواهند هزینه زیادتری را برای تهیه کاور مبل بپردازند.

محصولی که ما برای مشتریان آماده کردیم > کیفیت بالا و تضمینی

گاها با محصولات و خدماتی برخورد می کنیم که متاقیانی دارد که تمایل دارند هزینه کمتری را برای آن بپردازند و یا نمی خواهند محصول مورد علاقه ایشان از آپشن ها و ویژگی های اضافی برخوردا باشد که به بیانی فقط دنبال محصول ساده و کار راه انداز می گردند.

این موضوع در زمینه کاور مبل نیز مصداق دارد و ما با این مشتریان برخورد کرده ایم که گاها طرح های ساده را می پذیرند و یا نمی خواهند هزینه زیادی برای سفارش روکش مبل های منزلشان بپردازند.

مژده اینکه با تصمیم مدیریت محترم شرکت کاورمبلی این محصول (ساده) با بالترین کیفیت و ارزانترین قیمت شارژ شد و در اختیار عزیزان قرار می گیرد. حال با گزارشی میدانی این محصول را بیشتر خدمتتان توضیح می دهیم.

همچنین ببینید >> کاور مبل ارزان

 

کاور مبل ساده ارزان - simple sofa cover

 

کاور مبل ساده چیست ؟

این نوع کاور مبل بخاطر اینکه از طرح های پارچه های رومبلی استفاده نمی کند و همچنین بعلت اینکه وقت و هزینه کمتری در تولید و دوخت آن صرف می شود به روکش مبل ساده معروف شده است.

هر دو علت در مورد این نوع رویه مبل صادق هستند. خواه نوع کاوری که سفارش می دهید چه نوع فرمت ( پلاستیکی و پارچه ای و تکه ای و آماده و طرح ترک و غیره ) که باشند ، تفاوتی نمی کند و ما برای هر نوع مدل ، کار ساده و ارزانش را ارائه می نماییم.

فقط کافیست با ما از طریق شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷

همچنین ببینید >> کاور مبل پیروزی

حال در مورد اهمیت موضوع روکش ساده همراه باشید. اهمیت موضوع از آنجا روشن می شود که هر چند بنابر سلیقه مشتری بهای کمتری برای این محصول می پردازید ولی این موضوع در مورد هیچیک از تولیدی های ما اینچنین نیست که شما محصولی بی کیفیت و بنجل نیز دریافت می کنید.

تمامی محصولات ما دارای گارانتی مادام العمر دوخت هستند.

ما مجموعه ای توانایی ها و امکانات را به کار بسته ایم تا محصولی درخور و بینقص و فاخر ایرانی را برای مشتریانمان فراهم کنیم. شما در مجموعه ما خود پارچه و نوع محصولتان را انتخاب می کنید و ما در این راه همراه شما هستیم و با ارائه مشاوره به شما می گوییم که به بهترین نتیجه و محصول و خدمات برسید.

در مورد کاور مبل ساده هم اینچنین است و شما خود پارچه موردنظرتان را که با دکوراسیون منزلتان ترکیب بهتری ایجاد می نماید انتخاب می کنید و ما آنها را برای شما و دقیقا متناسب با اندازه های مبلمانتان سفارشی دوزی می نماییم.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز از دست ندهید >> کاور مبل آماده

بنابراین در انتهای این پست جدید تولیدی کاور مبل پیراهن مبل کاور مبل ساده و ارزان را به عنوان پیشنهاد ویژه و بهترین محصول کاوری خدمتتان معرفی و پیشکش می نماییم.

لطفا با ما تماس بگیرید.

با تشکر مدیریت محترم