کاور مبل ال یا سکشنال چیست؟ بهترین انواع و قیمت آن+6تصویر جدید امسال از نمونه کاور تولیدی ما

کاور مبل ال یا سکشنال یکی از پرطرفدارترین روکش های مورد تقاضای مشتریان ما است که هر سال تعداد زیادی از آنها را برای انواع مبلمان L سفارش می گیریم و ما در اینجا به شما آن را به بهترین شکل نشان می دهیم که این کاور مبل چیست و بهترین نوع آن کدام است و راهنمایی می کنیم که چگونه و بر اساس چه نکاتی آن را سفارش دهید ؟

همچنین این موضوع که با توجه به اینکه بهترین قیمت کاو ر مبل در تولیدی ما ارائه می شود (قیمت بیواسطه را از خود تولیدی استعلام می گیرید) پس بدانید که چه مبلغی را بابت کا ور مبل L منزلتان برایش در نظر بگیرید.

کاور مبل ال

انواع روکش مبل ال (کلیات)

کاور مبل ال در انواع و گوناگون تولید می شود. ما در مسیر چندین ساله تولیدات خود نمونه های بسیاری از این مدل کاور مبل را برای مشتریان خود سفارش گرفته و انجام داده ایم. در دسته بندی زیر شما می توانید انواع روکش مبل ال را همراه با نمونه کارهای ما ببینید و آنها را با توضیحات تکمیلی هر روکش مبل ال نسبت به مدل و کاربری که مبلمانتان قرار است در منزل برایتان ایفا نماید در نظر گرفته و و با هم مقایسه نمایید و به ما سفارش دهید.

کاور مبل ال مدل یاتاش

  1. کاور مبل ال ژلاتینی-نایلونی-ژله ایطلقی:

اگر چه که همانند سایر انواع کاور مبل برای هر مبلمانی شما می توانید نوع ژله ای این محصول را برای مبلمانتان سفارش دهید ولی در یک اشاره مختصر باید به شما یاداور شویم که معمولا مشتریان ما کمتر از این محصول رومبلی استفاده می نمایند مگر در شرایط خاص تر و بنا بر کاربری خاصتر مثلا زمانیکه شما با حیوان خانگی خود در مورد محافظت بیشتر از مبلمانتان مشکل داشته باشید. وگرنه که ما کاور مبل ال پارچه ای را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

کاور مبل ال ژله ای ژلاتینی
کاور مبل ال ژله ای ژلاتینی
  1. کاور مبل ال پارچه ای

حتما می دانیم که یکی از ویژگی های مهم کاور پارچه ای نرمی جنس پارچه آن و همچنین طرح و نقش زیبا و جدید پارچه آن می باشد. این موضوع بخصوص با اهمیت بیشتر در مورد مبل ال مصداق می یابد. زیرا مبل ال با گستره کاربری که دارد بیشتر در مورد استراحت و لمیدن بیشتر افراد مطرح می شود. مطمئنا افراد مولمیدن روی یک کاناپه راحتی (مبل ال) از نرمی و راحتی بیشتر آن استقبال خواهند نمود و شما با انتخاب یک روکش مبل پارچه ای خوب حتما یک گام مهم به سوی انتخاب بهتر محافظ مبل ال پارچه ای خواهید برداشت.

کاور مبل ال سه لایه
کاور مبل ال پارچه ای سه لایه
  1. کاور مبل ال فول استرچ با پارچه کاور مبل آلتین کوزا و آلتین کوماش: بهترین کاور مبل ال

قبلا در محتوای مربوط به کاور مبل استرچ و کشی توضیح دادیم که این نوع از کاور مبلمان نیز زیرمجموعه کاور های پارچه ای مبل شناخته می شوند. این در حالی است که شما بعنوان خریدار یک محصول رومبلی باید بدانید و آگاهی یابید که کدام پارچه می تواند بهترین گزینه برای رومبلی شما واقع شود. پارچه ها با هم متفاوتند و البته که هر کدام در نوع خود می تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد. این موضوع در مورد کاورهای فول استرچ تمام کشی نیز صادق است.

در اینجا باید خاطرنشان سازیم که بهترین روکش مبل برای مبل ال همین کاورهای ساخته شده از پارچه های تمام کش (خواه آلتین کوزا باشد و خواه پارچه آلتین کوماش) می باشد. دلیل این موضوع نیز این است که مبلمان ال به دلیل تغییر شکلی که در امتداد خود و یا از تکیه گاه به پشت پا زیر نشیمن که دارند شامل قوس و انحنای شکلی زیادی هستند و بهترین پارچه ای که می تواند آنها را در تمام قوس و برامدگی و فرورفتگی و فرم شکلی این مبلمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد استفاده از این پارچه ها می باشد.

کاور مبل ال ترک
کاور مبل ال ترک
  1. کاور مبل ال تشک یک تکه و تشک چندتکه

ممکن است مبل ال شما در منزلتان در قسمت نشیمن های خود از تشک یک تکه یا چند تکه تشکیل یافته باشد. اینجا یاداوری می کنیم که هر نوع مبل ال که در منزل دارید برای روکش کردن آن با خاطری آسوده به ما اعتماد کنید و تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا هم شما را به بهترین نحو مشاوره و یاری و آگاهی رسانی نماییم و هم بهترین و جدیدترین رویه مبل ال را برای شما بدوزیم.

تلفن تماس ما: ۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷

چنانکه در منزلتان مجموعه ای از مبلمان ال دارید و می خواهید تا آنها را روکش نمایید، بهتر آن است که قبل از اینکه خود ایده ای را در مورد کاور آنها در نظر بگیرید از نظرات رایگان و حضوری تمام وقت کارشناسان ما با شماره شرکت کاور مبل : ۰۹۳۳۱۱۳۵۵۵۷ تماس بگیرید تا بهترین نوع آن را مبنا بر جنس و طرح پارچه مناسب تر را کسب نمایید.

همچنین ببینید>> پیج اصلی شرکت کاور مبل در اینستاگرام

 

روکش مبل ال
مبل ال شکل

تعریف مبل ال یا سکشنال : مبلمان ال چیست و انواع آن در ایران و جهان کدامند؟

این سری مدل مبلمان امروز در تمام دنیای مدرن بسیار محبوب و مورد استفاده در همه جا می باشد اما ابداع و پیدایش آن را باید به دهه 1950 میلادی نسبت دهیم. از آن زمان تا به حال سری مدل های مبل ال L شکل هنوز هم از پرکاربردترین ها هستند و ویژگی های پیشرفته تری مانند امکان جا لیوانی روی دسته ها و فوت رست (زیرپایی قابل تنظیم) حتی تخت خواب ریلکسی و لاوسیت بهمراه چند کوسن زیبا همراهشان هستند.

ساختار و شکل این مبلمان به گونه ای است که از چند صندلی بهم چسبیده تشکیل شده که می تواند نشیمن های آن یک تکه و یا چندتکه باشد و میان هر یک از صندلی ها در هر شرایطی به جز در ابتدا و آخر آنها هیچ دسته صندلی موجود نیست. بعلاوه معمولا شامل یک یا دو زیرپایی (صندلی پاف) مجزا می باشند.

مبلمان ال از انواع مبلمان سکشنال (یا چندبخشی) هستند که در عین صندلی های بهم پیوسته در کنار هم به شکل یک کاناپه راحتی از بخشهای منفصل و مجزای دیگری مانند صندلی های زیرپایی و میز جلومبلی مجزا تشکیل شده اند.

قابلیت اساسی و ممتاز این نوع مبلمان سکشنال یا سری مبلهای ال در مورد نما و ظاهر مدرن و چسبیده شدن در فضاهای گوشه دیوارها – رو به رو دیوار و یا مرکز اطاقهاست تا بهترین بهره وری از فضای داخلی برده شده و به دکوراسیون داخلی زیبایی امروزی تر و بهتری بدهند.

از مهمترین انواع و سبک های مبل ال می توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم:

  • مدل ال کاژو یا کاجو

  • مدل ال کلاسیک

  • مدل ال سلطنتی

  • مبل ال فرانسوی

  • مبل ال اسپرت

  • مبل ال تختخواب شو

قیمت کاور مبل ال

قیمت یک ست کامل از کاور مبل ال بر اساس معیارهای گوناگونی تعیین می شود. ولی شرکت ما جهت شفاف سازی و و راحتی شما کلیتی از حدود قیمتی انواع کاور مبل را در صفحه اصلی وبسایت (قسمت قیمت ها) اعلان و بیان نموده است. جهت مشاهده قیمت کاور مبل اب اینجا کلیک نمایید.


عبارات کلیدی

کاور مبل ال شکل

روکش مبل ال کشی

رومبلی ال

محافظ مبل ال

روکش مبل ال ژله ای-ژلاتینی-نایلونی

 

 

کاور مبل ال مدل الیکا
کاور مبل ال مدل الیکا

 

منظور از “مبل ال” یا “کاور مبل ال”، مبلمان ال است.

مبلمان ال معمولاً از جنس مخمل یا الیاف نرم و لطیف تهیه می‌شود و دارای ظاهری شیک و لوکس است.

این نوع مبلمان به دلیل طراحی زیبا، راحتی و استفاده از جنس‌های نرم، در دکوراسیون داخلی اتاق‌های نشیمن یا اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاورهای مبل ال نیز برای حفظ و زیبایی مبلمان ال استفاده می‌شوند.

این کاورها معمولاً از جنس‌های نرم و مطابق با جنس مبلمان ال تهیه شده و بر روی مبل نصب می‌شوند تا از آسیب‌ها، لکه‌ها و گرد و غبار محافظت کنند.

قبل از خرید کاور مبل ال، حتماً به ابعاد مبل خود دقت کنید و مطمئن شوید که کاور انتخابی با ابعاد مبل شما سازگار است.

همچنین باید، در انتخاب رنگ و طرح کاور نیز به تناسب با دیگر عناصر دکوراسیون داخلی اتاق توجه داشته باشید.